مقالات

راندا برن کیست + آثار برتر او

در تمامی آثار و نوشته های راندا برن شواهدی از اعتقاد او به قدرت درون به وضوح دیده می شود. راندا برن معتقد است با باور قدرت درونی و توانگری ذاتی، هر ناممکنی ممکن و هر محالی، امکان پذیر خواهد شد.

از معروف ترین آثار راندا برن کتاب «راز» است که فیلم آن نیز به کارگردانی راندا برن تولید شده است.

در کتاب راز نویسنده به ما می گوید که هر چه بخواهید به شما اعطا خواهد شد. پس اگر در حال حاضر در وضع نه چندان رضایت بخشی هستید شاید نتیجه تفکرات، اعمال و باورهای قبلی شما بوده است. مکانیزم جهان هستی بدین صورت عمل می کند که هر فکری که از ذهن انسان می گذرد، پیامی به کائنات با این مضمون می فرستد که: ای کائنات من این خواسته را دارم و تو آن را برام محقق کن.

طبق وظیفه خدادادی، کائنات به اجرای حکم شما می پردازد و زمین و زمان دست به دست هم می دهند تا شرایط را بگونه ای تنظیم کنند که خواسته شما به وقوع بپیوندد و به شما بازگردد.

حال بیایید کمی بیشتر راندا برن را بشناسیم و دلیل گفته هایش را از زبان خودش بشنویم. راندا برن اصالتا استرالیایی بوده و در حال حاضر حدود ۷۷ سال سن دارد. او به دو شغل نویسندگی و تهیه کنندگی بصورت حرفه ای می پردازد و توانسته جایزه یکی از ۱۰۰ فرد تاثیرگذار جهان را به خود اختصاص دهد.

البته راندا برن اولین نویسنده یا نظریه پردازی نبود که نظام کائنات را در کتاب هایش مطرح کرد بلکه هوشمندان زیادی در گذشته به آن پی برده بودند اما آن را در میان مردم با قاطعیت مطرح نکرده بودند.

اما راندا برن توانست قانون جذب را در فیلم راز به خوبی در همه جهان به نمایش بگذارد. در دوره ای که راندا برن زمان سختی را می گذارند به مطالعه های بسیاری پرداخت و توانست سختی ها را پشت سربگذارد. در این مسیر او متوجه شد که جهان هستی بر پایه قوانین ثابتی پیش می رود و هیچ اتفاقی در زندگی ما تصادقی رخ نمی دهد. جالب است بدانید کتاب راز که برترین اثر راندا برن است، تاکنون به بیش از ۴۴ زبان دنیا ترجمه شده و ۱۹ میلیون نسخه از آن در دنیا به چاپ رسیده است.

راز

راز

اثار راندا برن

در تمامی کتاب های راندا برن وی به شناخت قوانین حالکم بر دنیا و قانون جذب می پردازد. و به شما ثابت می کند چطور می توانید هر چیزی را که می خواهید داشته باشید. می توانید به کمک کائنات و ناگفته های جهان هستی و البته تلاش خودتان، تبدیل به فردی شوید که الگوی شماست.

کتاب راز (همان قانون جذب) بهترین گزینه برای کسانی است که جویای موفقیت هستند. اما همانطور که پیش تر گفتیم این تنها اثر راندا برن نیست.

سایر کتاب های راندا برن عبارتند از:

  • راز
  • راز هستی
  • قدرت
  • قهرمان
  • معجزه شکرگزاری
  • آموزه‌های روزانه راز
  • قدرت عشق
  • قانون جذب چگونه باعث تحول در زندگی شما می‌شود؟

تمامی این کتاب ها در ایران نیز ترجمه شده و به چاپ رسیده اند. می توانید آثار راندا برن را از فروشگاه کتاب امین با تخفیف تهیه و خریداری کنید.

راندا برن

راندا برن

راندا برن شکرگزاری

پس از کتاب راز، معجزه شکرگذاری از راندا برن بیشترین چاپ و فروش را داشته است. راندا برن در این کتاب می گوید:

« تمام خواسته‌هایتان توسط خداوند از قبل اجابت شده است و برای دریافت لازم است هماهنگ شدن ارتعاش توان با آن را بیاموزید. زمان تجلی خواسته‌ات تنها به باور تو بستگی دارد. هیچ نیروی در عالم بزرگتر از قدرت عشق نیست.»

برن بارها در نوشته هایش به این موضوع اشاره کرد که هر داستانی که در ذهن خود بسازید، چه خوب چه بد، داستان زندگی شما خواهد شد. پس یک داستان عالی و کامل به خود بگویید. قانون جاذبه به طور حتم زمینه دریافت آن را برای شما فراهم خواهد ساخت.

و مهم تر از همه اینکه وقتی دعا می‌کنی، باور کن خواسته‌هایت را دریافت کرده‌ای و به این صورت به آن‌ها میرسی. پس فراموش نکن که تو میتوانی و در این مسیر تنها نخواهی بود و تمامی کائنات به یاری تو خواهند آمد.

بازگشت به لیست

یک نظر در “راندا برن کیست + آثار برتر او

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.